Kızlar 19 gün oldu normal dogum yaptim, 15. Günde bir dikis bugünde bir dikisim düştü ayrıca hala ağrısı da geçmiş değil acaba normal mi böyle erken düşmesi bu iyilestigine mi işaret çok korkuyorum dikislerimden agrisinin da bu zamana kadar gecmemesi beni iyice korkutuyor birsey olacak diye, benim le ayni durumu yasayan var mı anneler