Belinay02 Kızlar bir prensesim var belinay ikinci prensesimde 29 haftalık şuan mihra ismini düşünüyorum biraz da uyumlu olsun istiyorum çok mu alakasız illa uyum şart mı sizce🤦🏻♀️
MerveeD Belinay02 bence uyum şart değil begenıyorsanız istedgınız ısmı koyabilirsiniz ben uyuma cok takılmıyorum ıcınızde kalmasın gayet de guzel bir ısım bence
Prensesannesi89 Belinay02 bende 29 haftalığım bizde mihra koyacağız inşallah bence gayet güzel uyum şart değil bence
Deletedmom73711 Belinay02 Mihra çok güzel bir isim.💖 Ben aşırı uyumlu isim takıntılı bir insanım herhalde Selinay koyardım.😬🤭💖
Firdevs69 Belinay02 ilaki uyumlu olmak zorunda degil cnm önemli olan anlami güzel olsun sizin beğenmeniz severek koymaniz
Firdevs69 Kizlar sizce hangi isim daha güzel {{ Amine}} mi {{ Rana }} mi aklim AYMİNA ismine de takılıyor çok kararsizim 😣 bende 37 haftalıkım allah nasip ederse kiz annesi olucam ama hayla bebeğime bir isim koyamadık bebek doğdu doğacak yardim edin bana da 💐
Nilsuuu Belinay02 niye şart olsun değil bence içinizden ne geliyorsa kulağınıza ne hoş geliyorsa o olmalı bence bebişin ismi kimseyi dinlemeyin bence eşiniz ve siz ne istiyorsanız onu koyun 🌸
Azra_Mom Belinay02 hiçte şart değil ben ikiz bebeklerde uyumlu ismi severim ama kardeşler arası uyum olmasına hiç gerek yok bence içinize ilkinde nasıl belinay sindiyse bunda da içinize sineni koyun