Kızlar 20+5 günlük hamileyim henüz hareketlerini hissetmiyorum sadece pıt pıt bişey oluyor arada ilk gebeliğim çok anlayamıyorum nedensizce vajinamda ağrı var oturduğum veya yattığım yerden kalkarken ağrı oluyor baskı olunca bugünde sebepsizce bi ıslaklık hissettim az önce kalktım baktım iç çamaşırım ıslanmıştı suyum geldi acaba Allah korusun tecrübeli olanlar varsa yazabilir mi idrar yolu enfeksiyonumda var bu arada