Edasu52 bende hsg çektirdim arkasından gelen ayda adet oldum nadir olarak kendiliğinden. Femara ilaç kullandım. Hemde görsen isteksiz umutsuz. Çünkü o 2 ay da olmasa aşılama olacaktı. Kilom olduğu için doktorum aşılama için de olumsuz konuştu. Çok fazla yumurta uyarılabilir yoğun bakımlık bile olursun zayıfla demişti. Onun için femara dan da olumsuzdum. O ay femara kullanıp 7 gün sonra doktora gidecektim. Ama ben 10 gün sonra gittim doktor hiç yumurta oluşmamış dedi. Yumurtlama olmuş mu olmamış mı diye bir test var onun için yine de Bi kan ver dedi. Onun sonucu 10 dan büyük olması gerekiyormuş. Ondan öncede yaptırmıştım o testi 3 4 kez. Adetin 21.günü yapılıyor. Doktor 18.gün yaptoydı. Sonuç 2 çıktı. Ben dedim kendi kendime ay bu test erken oldu bence ama zaten hamile değilim dedim.. O ay şehir dışına çıkacaktık. 10 saatlik yol. Her hazırlığı yaptım bavuluna kadar. Adet sancılarım vardı tek belirti. Adete 3 gün kala. Evdeki son gebelik testine gözüm değdi. Ay dedim şunu da yapayım da buda bitsin yoksa bende her ay test yapma alışkanlığı vardı. Dedim bitsin de bidaha yaparak umutlanmayayım 🤣 testi yaptım kenara koydum toparlandım elimi yıkadım. O kadar ki heyecan yok içimde. Sadece öylesine yaptım yeminle içimde gram heyecan merak yoktu. Elime aldım Bi kahkaha attım sesli konuşuyorum evde kimse yok bir de. Ay dedim psikolojim iyice bozulmuş bide çizgi görüyorum 🤣 görsen sanki bir film sahnesinde gibi tepki verdim. Sonra eşime attım o da inanmadı. Eve gel dedim yanlış görüyorsun dedi. Ertesi gün bir idrar testi yaptım bir de kan verdim meğerse hamileymişim. Diyeceğim o ki kesinlikle stres yapmamak gerek beklemediğin zmanada geliyor. Anam çok uzun olmuş 🤣