Hanımlar 5+2 deyim normalde yemek yemeyi çok seven biriydim ama bu hafta hiç iştahım yok çok halsizim sabahtan akşama kadar yatmak istiyorum yemek yemek su içmek aklıma bile gelmiyor normalde boğazım hiç durmadı herşeye ağlıyorum izlediğim dizilerde mutlu olan insanlara bile ağlıyorum sizde böylemisiniz