Emirasaf-annesi 17 Ocak günümüz doluyor 38 günümüz kaldı sizde durumlar nedir Ocak anneleri üçüncü gebeliğim üçüncü oğlum geliyor nasipse normal doğum olacak buda sağlıkla alalım kucağımıza 🥰🥰🤗🤗
kediannesi60 Emirasaf-annesi benimde uygulamya göre 19 ocak ilk gebeliğim vajinal ağrılar sürekli yorgunluk hissi harici iyi gidiyor bekliyoruz oğlusu🤲🏻
Nazli_ayar Emirasaf-annesi bizimde 32 günümüz kaldı 😍 4 gün sonra ilk nst ye giricem. Şimdilik hiç bir sorun yok normal görünüyo ama inşallah çatıda falan bir sorun çıkmaz. İlk gebeligim ☺️
Zzs2091 Emirasaf-annesi benimde 11 Ocak görünüyor Dr 2. Gebelikte daha erken doğuyor dedi öyle mi gerçekten
Elikra Emirasaf-annesi bizim de şubatın 7 si son tarih bakalım kızım erken gelirse Ocak annesi de olabilirim 😍💖
Elikra Zzs2091 benim ilki 39 da ikincisi 41 de oldu😅 şimdi de 3.yü bekliyoruz bakalım neler zamana gelecek
Emirasaf-annesi Zzs2091 benim ilk 41 haftalık suni ile doğdu ikinci 39+6 ağrılar ile gittim 4 cm açılma vardı
Zzs2091 Elikra ben en küçük bir agrida bile acaba demeye başladım😁 araları 2 yıl olucak beklemedeyim her an
Zzs2091 Emirasaf-annesi Ben boşuna panikliyorum o zaman benim de ilk doğumum 40+3 de suni sancıyla oldu
Sakinem212 Emirasaf-annesi benimde 2 gebeliğim 2 kızım olacak ilk doğumum çok zor geçti bu nasıl olacak bilmiyorum 32+5 tahmin doğum 25 ocak görünüyor .