Boncugummmm benim 20+5 hafta da açılma olduğu için serklaj oldu. Açılma ile beraber kese de sarkma vardı. Kese içeri itilip Serklaj oldum. Sonra enfeksiyon çıktı. Ve serumlara rağmen düşmedi. Mecbur doğum oldu. Bebeğime de bana da zarar verecekti artık. Doktorum doğum yapılması gerek demişti