Senays Bende 29 Kasım da serklaj oldum önlem amaçlı. 12+5 haftada . Benim de ilk bebeğim de olmuştu açılmam. Acil Serklaj oldum. Ama enfeksiyon oldu doğum gerçekleşti. 24+3 hafta da. Bebeğim 1 ay yaşayıp vefat etti 😔 şimdi de önlem amaçlı atıldı dikiş. Doktorum 10 gün dikkat et kendine. Sonra normal yasantina devam et dedi. Çalışıyorsan işine başlayabilirsn dedi. Ama bende yatıyorm sürekli. Aile yanındaym. Doktorum hatta 10 gün geçtikten sonra evine de uçakla dönebilirsn demişti. Amasyadan İzmir’e döneceğim uçakla. Ama yine de bı kontrol daha bekleyip öyle dönmeyi düşünüyorum. 16. Hafta da kontrolüm var. Yine aynı güzel seyker derse döneceğim. Tek yasaklar ilişki, ağır kaldırma ve elektrik süpürgesi yapma demişti. Onnun haricî yürüyüş yapabilirsin dağ bayır olmadığı sürece dedi. Kendi yemeğini kendin yapabilirsin dedi. Gidersem de sadece yemek yapacağım. Oda çoğu eşimle olur. Diğer işler eşim de olacak