Busrase Hanımlar kaç haftalık kaç kilo bebişleriniz benim 1 hafta önde gidiyor bu şekilde biraz erken doğuracağım galiba bu şekilde olan varmı 34+4
Fatosduzgun55 Busrase 33+6yım bugun en son 32de gittim ve 2.hafta onde dedı ılk oglumda hep 2 yada 3 hafta önde giderdi 37 de dogurdum😂 bunu da 37de dogurursam yılbası gecesı hastanedeyım 😂
Esmaonur 20+1 500 gr olmuş. Anladığım kadarıyla bu hafta 280-300 civarı olması gerekiyormuş. Bizimki baya fazla gibi ama doktor normal diyor kafam çok karışık bu konuda 😒
hamisanne_63 Busrase bizim de gelişim 2-3 hafta önde gidiyor acaba benim de mi doğum erken olur ya merak ediyorum 🤷🏼♀️