Ayshe320 gülsünler canım nolcak hamileyiz sonuçta , benim doktorum her akşam yarım saat mutlaka yürü dedi , ama o yürüyüş sonrası ağrılar çok fena , zaten ara ara sancı giriyor belim ağrıyor kasılmalar oluyor , artık ne zaman gelecek kızım bilmiyorum ama tez zamanda sağlıkla gelsin istiyorum, herkesin de tabi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin ☺️☺️