Kimler bizim gibi sabırsızlanıyor gelesi yok bu çocukların 😂
Rabiakosee 39+4 gelmiyor salı günü suni sancı ile dogumum olucak 3 gün içinde gelmezse
Rabiakosee 39+5 yok anam gelmiioo😁
Rabiakosee 39+5 gelmiyor kızım pazartesi suni sancıyla başlatılcak doğum
40+0 artık gelsin ya kızım 😭
H_myra1 39+5 :)
Clostiridium bu bebeklerin gelesi yok hiç😅 herkez 39 larda ama ne gelen var ne giden 😂
H_myra1 sorma canım ya leke geliyor ara ara ..Sende var mı leke fln
H_myra1 aralık bebeleri böyle cıktı😂