Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari 🌸 ben 30 haftalik gebeyim 70 kiloyla basladim gebeligime. bugun doktorda tartilinca gozlerime inanamadim 88 kilo olmusum. Ustelik her gun en az 10 bin adim atiyorum. Oldukca hareketliyim. Gunde iki ana bir ara ogun seklinde besleniyorum. Gec uyandigim icin 11 de falan khvalti ediyorum ara ogunde yuruyusten once yulafli meyveli yogurt yiyorum aksam da sebze balik tavuk yanina bir karbonhidrat grubu aliyorum. Nadiren de bir dilim pasta iki uc kurabiye yemisimdir. Gercekten inanamiyorum ama hala kilo almaya devam ediyorum. Doktor iki ayin kaldi ayda 2 almaya calis dedi. Hamileliginde cok az kilo almis anneler neler yapti nelerle beslendi bana soyleyebilir mi? Ben daha once de kilo verdim yine veririm dogumdan sonra ona takilmiyorum artik ama en azindan su hamileligi maksimum 90 ile tamamlamak istiyorum. Forumda gordugum kadariyla son aylarinda kilo almayi birak veren anneler bile var. umarim ben de daha fazla almam… tum onerilere acigim ama lutfen nasil bu kadar almayi basardin demeyin cunku ben de her zaman ayni seyi soylerdim hamileliginde 30 kilo almis arkadasima. 30 haftada 18 kilo alinca onu cok iyi anlamaya basladim.