Hilalbtr 1oglumu 41 hafta bekledm canm vajına da kemıkmı ne varmıs cocuk sıkısır dedı doktrm vakum kullanırz dedı bn ıstemedm acılmam hıc olmadı falan yoksa normal dogm olma ımkanı varken bnce secmeyn sezeryan ya gercekten sezeryanda kılay degl cnku amelyt sonucta kendılgnden gelır belkı bebısınz bayramdan sonra hayrlısı olsn tabı herseyn 😍