Gncanne_1 Haftaya gircem ve karnımda inanılmaz iğne batması gibi ağrı giriyor ayağa kalktığım zaman belime ve karnımın alt tarafına ağrı giriyor hemen afedersiniz idrarım geliyor ayağa kalkınca sizce neden böyle tecrübesi olan annelerimiz varmı doktorum doğum sancılarımın başladığını söylemişti 37 nin başında 1 tane ağrım çıkmıştı bebeğim kanala girmiş doğum için uygun pozisyondaymış
Anestezi07 Gncanne_1 Düzenli bir sancınız olursa doğım sancısı oluyor mesela 10 dk bir 5 dk da bir 1 dakikaya yaklaşık süreli