Arkadaşlar 23 Aralık da kısmet olursa sezaryen dogum yapacam sizce kısısel temızlıgımı ne zaman yaptırmalıyım kuafore gidiyorm yaklaşık 12 gun kaldı sali gunu de kontrol var ama sezeryan da alttan muanyne olur mu ikinci gebelıgım ama ilki normaldi hıc bilgim yok