Htccmmvv benim geçen sene Aralık sonunda düştü şuan tekrar hamileyim 10+5 haftalık. Üzülmeyin sağlıksız ise zaten ne kadar uğraşılsa da şimdi dursa ilerde düşüyor Allah korusun. İlk bir hafta sadece normal kanamam olmuştu bir hafta sonra beta değeri iyice düştükçe ağrım oldu ve adet şeklinde düşük yaptım kürtaj vs olmadı. Ağrısı adet ağrısından biraz daha ağır ama herkesin değişik oluyor tabi size tavsiyem bol su içmeniz olabildiğinde tuvalete çıkmanız. Allah yardımcınız olsun. Birşey olmuyorsa onu kaldıramayacağımız için bize nasip olmuyordur daha sağlık şekilde yine hamile kalırsın tedavisiz kendiliğinden hamile kaldın demekki tekrar hamilelik olabilir demişti bana doktorum.