Ben 25 ekimde gebe olduğumu öğrendim 5 kasımda kanamam oldu o an cok geldi sonra azaldı ¾ güne geçti sonra bi daha leke geldi oda kahverengiye dönüp azaldı suan 11 haftadayız/ kese arkasında kanama alanı görmüştü geçen cumartesi gittim kanama alanı yoktu cok sükür iki haftayı geçgin nerdeyse hıcbısey gelmiyor coraspin ve fitil kullanıyordum kanama olunca onları kestik/ hergün progestan iğne oldum onuda geçtiğimiz salı günü kestik bitti ins sağlıcakla gelie yavrum/ bu süreçte ve hala yatıyorum hicbisey yapmıyorum doktorum 3 ayı atlatalım diyor