Merhaba kızlar, ben 27+3 haftalık hamileyim ve inanılmaz derecede öksürüğüm var ne yaptıysam geçiremedim dahada çoğaldı şimdi kaburgalarım kemiklerim sırtlarım boğazlarım şişti ağrıyor çok. Acile gittim ciğerlerin temiz ilaç veremem hamileyken diyerek gönderdi. Bebeğimde durgunlaştı ona zarar gelecek diye korkuyorum. Buna benzer durum yaşayan varmı aranızda? Varsa ne iyi geliyor denemediğim birşey varsa deneyeyim.