Fulyaaa1 Zero0 burda anlatıldığına göre ağrılı oluyor ama ben iki dozu da oldum asla agrım olmadı. Korkulacak birşey değil abartıldığı kadar korkmayın :)
mehmel54 Zero0 benim ilkinde çok ağrı olmuştu kolumda ama ikincisinde olmamıştı. Çok ağrı oldu derken dayanamayacağınız gibi değil tabiki abartmış gibi olmayım.
basaksahinx Zero0 ağrıdan ziyade bi halsizlik yaptı bende 2 gün biraz da kolum da hafif ağrı hissettim
Yigitahmed Zero0 ilk gebeligimde 2 doz olmuşum sağlık.ocagi söyledi hiç hatırlamıyorum. Bu 2. Gebeligim 1 doz yapacağız dedi 2 3 gün kolum ağırdı o kadar
Buseozdemir Bende burda okuduklarima gore cok agri sislik kizariklik oluyodu ama ilk dozumu oldum hic agrim biseyim olmadı
beyzaagbkl Benim aşıyı vurunduktan bir gün sonra kolum ağrıdı 2 gün falan sürdü rahatsız edici bi ağrı yaşamadım
Nazlimom Zero0 bende hiiç kızarıklık şiilik olmadi coğu kişi cok ağrılı geçio kolum yerinden kalkmıyo yazmıştı bende çok az sızlama oldu okadar 🌺
Hacer188 Zero0 Hiç ağrılı olmuyo sadece bir iki saat hafif sızlama oluyo sonra geçiyo iki dozuda oldum ben canım korkulacak bişey değil 🤗❣️
Brck29 İki dozda da ağrı halsizlik herhangi bi belirti olmadı bende de 🙂 herkeste aynı etkiyi yapmıyor.
poncikveannesii Zero0 herkeste değişiyor gece unutup üstüne yararsan nikaç gün ağırır yoksa bir yada iki gün bi ağır oluyor kol sızlıyor ama öyle oturup ağlycağn ni ağrı değil hani ağır bir ağrı değil normal😁
Symylldz Zero0 ikinci dozumu yaptırdım bugün canım üç dört gün kadar bi kol ağrısı oluyor onun dışında bir şey yaşamadım korkulacak bir durum yok 🤗