renginnnock bugun kan idrar ulstrasyonografi yapıldı kan uyusmazlıgı var esımle aramda tehlıkelımı bide 7,5 haftalık gebeyimözel bi hastahanede yapmak istiyorım artık kontrolerimi o zaman ne zaman gıtmelıyım sence?
AdenEva renginnnock kan uyuşmazlığı varsa lekelenmeniz kanamanız olursa acil olarak kan uyuşmazlığı iğnesi olacaksınız aklınızda olsun. Kanama olmazsa 28 haftada kan uyuşmazlığı testi yapılıp bebek etkilenmiş mi ona bakıyorlar. Sonra kan uyuşmazlığı iğnesi oluyorsunuz. Özele de bundan sonra devam edecekseniz en kısa zamanda gidin birdahaki randevunuzu onlar verirler zaten.
mervecetinnnnn Bende de var kan uyuşmazlıgı ve herhangi bi igne olmadım henüz. 20. Haftadayız İndireks coombs adlı teste bakıyolar negatifse sorun olmuyo diye biliyorum Ama tabiki doktor kontrolünde olunmalı bu durumda allah korusun şakaya gelecek bi konu degil 😊
Betulelisamina renginnnock Canım bunu burdan söylemek en büyük yanlış olur. Doktor kontrolünde olmalısın. İhmal etme ne kendini ne bebişini riske atma. Hayırlı güzel bi hamilelik geçirirsin inşallah
mervecetinnnnn renginnnock bahsettiğim kan testine bakıyorlar diye biliyorum benim negatif belki sizin pozitif çıkar tehlike vardır ilk gebelikte genelde sıkıntı olmuyor ama tabi doktorlar daha iyi bilir 😁🥰