Kızlar 32+4 günlük hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum çok şükür ki her şey yolunda diyip 1 ay sonra gelmemi söyledi. Son günlerde kasılmalarım olduğunu söylemiştim ona da normal dedi. Bu haftadan sonra 2 haftada bir kontrole gidildiğini duymuştum sizlerde nasıldı, ben bu haftadan itibaren nst ye girerim falan düşüncesiyle gitmiştim hiç beklediğim gibi olmadı