lunam Bahar_93 evet 24+0da başlıyor idari izne çıkma hakkı. Sonrasında da çıkabilirsiniz tabi, o size kalmış.
Hanife_ Bahar_93 Dr a bağlı belki vermeyebilir 24 olmanız gerekebilir ben 9 eylüle gidiyorum 32+1 de çalışabilir 37+1 de çalışamaz raporu alınır diyorlar oysa ilk gebeliğimde 32+0 da almıştım
lunam Bahar_93 doktorlar genelde yazıyorlar olması gereken raporu. Zaten istirahat raporu yazmayacak, sizin hangi tarihte 24+0 olduğunuza dair rapor yazacak. Siz doktora durumu anlatın, o gerekli raporu yazar diye düşünüyorum.