prensesafra1_ Kızlar iyi akşamlar. Kullanıp normal doğum yapan var mı? Bende kullanmaya düşünüyorum insallah faydası olur
mehmel54 prensesafra1_ benim yaşadığım şehirde babamın olduğu ilçede birçok kadın kullanmış ve hepsi memnun kalmış onlardan birinden ben almıştım kullanmak için ama nasip olmayacak sanırım bana ama kullanıp memnun kalan çok kişi var tabiki inanarak yapmak lazım
Ozlem_41112 prensesafra1_ kullandım acayip faydası oldu çok şifalı bişey eşim açılmam 4 cm kalınca buldu geldi ve ondan sonra 3 saat içinde doğum yaptım normal doğum 10 cm açılmayla tavsiye ederim şifa olsun inşallah
prensesafra1_ Piraye2021 henüz kullanmadım ama doğum sancın başlayınca suya koyup belirli sureleri var okuyunca rahim açılmaya başlıyormuş
Ozlem_41112 prensesafra1_ oku tabiki Allahım kurtarsın bi avazda inşallah sağ salim kucagınıza alın 😊
Pedituss 2-3 cm aciklikla kaldim suni ile de acilmiyor sancim cok olmuyor cunku.. Moralim cok bozuk 4. Dogum olmasina ragmen neden boyle oldu anlamadim. Rahim duvari neden kalin olur ? Yumusayinca neden acilma olmazz Rabbim herkesin yardimcisi olsun :( Amin