34+5 bugüne kadar hep özel hastaneye gittim doktorumdan cok memnunum fakat doğum ücreti almış başını gidiyor sonuç olarak aynı sancıyı devlete gidincede çekicem cok kararsızım normal doğum düşünüyorum Düzce’de yaşıyorum buradaki Üniverste hastanesini övüyorlar bilemiyorum ne yapsam?