Mehtapserat
Kızlar dün sezeryan oldum bebeğimi dahaa kucağıma almadan yoğun bakıma aldılar. Cğerlerinde su birikmiş dediler birazdan vericez dediler bir türlü geçmedi zaman. Şimdi antibiyotik tedavisi görüyo .şimdi bir haftaya çıkar diyolar. Bu durumla karşılaşan biri var mı
Arzem
Benim eltimin oyle oldu doğumda su yutmuş kalıyor hastanede birde de yeni dogan bebeklerde yoğun bakımda kalınca devlet para veriyor yani siz para vermiyeceksiniz yoğun bakım icin bu yuzden bazı hastaneler fazla tutuyor bizimkini 3 4 gün fazla tuttular 😔
Mehtapserat
Arzem
Arzem özel miydi hastane canım
aayse34
Geçen hafta arkadaşımın bebeği aynı şekildeydi çıktılar tam 1 hafta sonra bebiş iyi sokıntı yok oluyor yani acil şifalar
Arzem
Evet