Gkces09 Morprenses numarası var aslında doğru söylüyorsunuz hiç aklıma gelmiyor ki 🤦♀️teşekkür ederim ☺️
Ceymir Elsu26 hastanede tansiyonunuz düzeldi mi peki. Bende 17haftaliğim günde 3defa alfamet içiyorum. İlk kızımı da tansiyonum düşmeyince 33haftalik almişlardı
Elsu26 Ceymir bana da alfamet veriyorlar günde 3 kere ikişer tane içiyorum düşüyor ilaçla içmezsem çıkar mı tekrar bilmiyorum
CnntEylul Bende yüksek tansiyon çıkıyor ilaç kullanmama rağmen düşmedi 36+0 olacağım bugün gece ve yarın doğuma alıyorlar. O yüzden dikkat edin gerekirse elektronik tansiyon agleti alın luften ihmal etmeyin ben ettim siz etmeyin . 🙏
Gkces09 CnntEylul çok geçmiş olsun canım kazasız belasız sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah 🤲 hangi durumda doktora başvurmak gerekli bilmiyorum ben doktoruma söyledim bana sadece strestendir dedi 🤷♀️
CnntEylul Gkces09 bencede stresten yoksa tansiyonum yüksek ama bende hiç bir belirtisi yok . Biri olumsuz bişey dediği zaman kafaya takıyordum ediyordum . O yüzden biraz stres oluyordum
Gkces09 CnntEylul bende aslında birşeye üzüldüğüm zaman çıkıyor tansiyonum bir de erken doğum riski var ona takıyorum biraz da ondan da olabilir
Selin12- Gkces09 canım 13 un üstüne çıktığı anda hiç beklemeden gitmen lazım çünkü gebelik zehirlenmesi yaşaya bilirsiniz Allah korusun
Serapsen Gkces09 benimde bir ay önce başladı yüksek tansiyon sorunum idrar kaçağı yoktu günde dört tane alfamet başladılar ona rağmen yine ara ara yükselmeye başlayınca dalı günü hastaneye yatırdılar o günden beri doğurtmaya çalışıyolar idrarda protein kaçağı başlamış 35+6 olmama rağmen doğuma zorluyoruz hayırlısı
Arife37 Gkces09 tansiyon ciddi bişey bekleme doktora git 13 9 oluyorsa bekleme bn çektim bu skntıyı şimdi bile sürekli kontrol ediyorum
Seseeeeee benimde tansiyonunum 12-8 üzerine hiç çıkmadı ama aşırı ödem var ayak ve bacaklarımda. 33 haftalık ikiz hamileliği. Böyle olan var mı? Gebelik zehirlenmesi olabilirmi yüksek tansiyon olmasa da ?
Gkces09 Serapsen çok geçmiş olsun kazasız belasız hayırlısıyla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲 benim tansiyonum baya dengesiz bir çıkıyor bir düşüyor nedenini anlayamıyorum 🤷♀️