(35+5)
Önceki postlarımda görenler olmuştur. 3 gündür rahatsızlık yaşıyordum. Sancılar, ağrılar vs. derken doğum belirtisi olabilir diye doktoruma gittim bugün ama…
Ne muayenede ne nst de hiçbir şey çıkmıyor. Herşey yolunda diyor doktorum. Allah aşkına bu ağrılarımın nedeni nedir nst de sancı çıkmıyor, doğum yollarım kapalıymış…
Enfeksiyonla da ilgisi yok dedi doktor.
Başka birşey olabilir mi, fikirlerinize ihtiyacım var