esredn Ameliyatsızda geçebiliyor demekki İstanbul da misiniz hangi doktora gittiniz bana 3 hafta takçan dedi buzu kaç kere demedi egzersiz göstermedi bebde gideyim aynı doktora :( hemen ameliyat dedi.
benimde keyfim kaçtı bi hafta olduda :( zor oluyo bilgisayar başı iş yapıyorum 3 gün rapor aldım
Çıkarılabilir bir atel miydi benimki alçı daa