Deletedmom73711 Pelo28 Karar sizin tabiki yanlış anlamayın ama Arya, Alya, Asel vs bu tarz isimler artık o kadar çok koyuldu ki artık kime sorsam Arya, Asel, Mira, Hira.🤭😬 Ben Lara diyorum.💖
Pelo28 Deletedmom73711 bende Lara ya daha yakinim ama Arya isminide hep derdim kizim olsun Arya koyucam diye yillar öncesinden ozaman piyasada hic Arya yoktu 🤣 kararsizlik cok zor
Deletedmom73711 Pelo28 Alara ikisinin ortası bunu da düşünebilirsiniz.😂 Sağlıkla doğsun prensesiniz.💖🥰