Merhabalar bugün hastaneye gittim tedavi ettik yumurtlama zayıf için olduğu söylüyor ilaç yazdırdı ama daha önce tüp bebek tedavi yapıldı herşey tamam olmadi üzücü bu sefer bugün hasta oldum yine baktı yumurtlama zayıflığını söylüyor dedik siz böyle yaptınız varmı