Mozarella Kizlar kayısı zeytinyağı böle içsem çok zorlanıyorum.. Ferrum haus kullanıyorum şurup. Değiştirse doktor olarak eder mi ki? Bir de afedersiniz ikinmak riskli mi? Haftam 29?
esredn Mozarella evet ıkınmak pek iyi değil. Duphalac alıp içebilirsiniz eczaneden. Benim kan ilacın şükür ki beni kabız yapmadı gyno ferro sanol kullanıyorum. Tabi doktorun önerisiyle.
Papatya-Kokusu Mozarella Hiç kabızlık yaşamayan ben ilk gebeliğimdede yaşamamıştım, bunda fena oldum zorla cıkıyorum günde bir kez ama zorla yani plesentamda aşağıda ıkınmakta yasak mahvetti beni