Kızlarr kusura bakmayın biraz saçma bir başlık olabilir ama düzenli kullandığım vitamin ilacı ve progestan var onları kullandığımdan beri terim Bi farklı kokuyor yemeklerin tadı ağzıma Bi değişik geliyor. İlaçtan mı bilmiyorum ama zaman olarak ilaçları kullanmaya başladık tan sonra öyle oldu niye acaba sizde böyle bişey yaşadınız mı?