ozge07070 bayağı yanılma payı varmış arada 😲 bana 12+6 da erkek dedi biraz inceledi sonra evet büyük ihtimalle erkek geliyo ama bir ay sonra bakıcaz tekrar kesin degil dedi bende kız istiyodym Allah biliyo ya 🥰 sizin yazınızı okuyunca bi ihtimal dedim 🥰 tabi ki öncelik saglıklı olması hayırlı evlat olması onda hemfikiriz 🥰 ama habi gönlünden geçer ya hani insanın o yüzden yani 🥰🌼