Aysebal6 31 haftadayim üst karın ağrım var ve göbek deliği ağrısı var bununla beraber bulantı da oluyor baş ağrısı da neden acaba sizlerde de oluyor mu ?
Arvin Aysebal6 evet bende 33 haftamdayım baş ağrısı kaşık arası uykusuzluk ara ara sancılar basıyor beni hepsi 1. Haftada oldu bacaklarımı açamıyorum