Sedaaaa2 BEnde tam aksi oluyor, şuan kullandigimda ln başka hepsi kabızlık ve hazımsızlık yaptı. İstemeye istemeye debolsa ücretli olanı sltercih etmek zorunda kalıyorum. Gerçekten de çok işe yarıyor ve hiç bağırsak sorunu yaşamıyorum. Sıvı formdaki demir ilaçları da daha az bağırsak sorunu yaşatıyor diyorlar. Aile hekiminize bir danışıp ondan reçete ettirebilirsiniz.