Mnkanne123 Merhaba kızlar 5 haftalık hamileyim hiç kusmadım daha ablamlar hep hamilelikleri boyunca kusmuşlar. Nasıl kusmazsın falan diyolar, Ben de olmaması normal mi?
B123N Mnkanne123 normal tabiki herkesin hamileliği aynı değil. Ben sadece iki defa kustum ilk zmanlar. Senin de olmayabilir.
Mnkanne123 B123N Kesesini de daha küçük olduğu için göremedim haftya 6 haftalık oluyo gidicem ama çok tedirgin oldum.
Hilalbasak Mnkanne123 cnm bu haftalarda degilde 6 yada 7 den sonfa basliyor kusmalar .Eger baslayacaksa Yani erken olabilir senin icin😆😆ama umarim hic kusmazsin cunku cok kotu biseu
Gamze_akgunn Mnkanne123 annem 3 hamileliğindede kusmamıs ben ilaç kullanmadıgımda günlük 10 u geçiyo 6 kilo verdim 15. Haftamdayımki iğrenç bi durum hareket edemıyosun yıyemıyosun yürümeye bile halin olmuyo çok sevındım senın adına ben hamileliktende kndimdende sıgudum her gün aglıyodm alıstm artk
Ezgis54 Mnkanne123 bende bugün 5+6yım. Ama 2 gündür afedersin öğürme şeklinde başladı. Daha kusma olmadı daha erken diyorlar genelde 7 8 haftada falan başlıyormuş ama herkesin bunyesi bir değil tabi
guzelbebegimmmmm Mnkanne123 benim de annem 5 çocuğunda da çok kötü geçirmiş. Ablam da öyleydi. Ama benim şükür iyi geçti