Ozlem42 Arkadaşlar kaç gündür post açıyorum artık çok yıpranmış durumdayım 3 yıl sonra gebe kaldığımı öğrendim İlk gün beta 45 2 gün sonra 70 2 gün sonra 130 2 gün sonra 193 Once doktorlar dış gebelik bu artışı takıp edeceğiz dediler Şimdide kimyasal olabilir kanamanı bekliyoruz diyorlar Bu şekilde olupta gebeliği devam eden varmı ne olur cvp verin basından geçenler
Elifyagiz18 Ozlem42 bu şekilde az artış olmadı ama bı yükseldi bı düştü doktor kimyasal gebelik dedi 2 gün sonra falanda kanamam artarak devam etti
annesinin_beybisi Ozlem42 yorumu 4 . kez yazıyorum yeter artık mesajlara girip duruyor lütfen buna bir çözüm bulun @HappyMom . canım bence birkaç gün daha takip et zaten kimyasal gebelikse biraz artıp düşüyor ve kendi kendine kanamayla atıyor karnında yoğun bir ağrı oluyor . dış gebelikte aksine aşırı yüksek oluyor değer ama böyle düzensiz yükselme de olabilir garanti olması için biraz daha takip et.
Karelinannesi Ozlem42 canım dış gebelik değerle mi anlaşılıyor ultrasonla bakmadılar mı nereye yerleştiğine stres yapma değerlerin o kadar kötü değil
keremarasmomm Ozlem42 aynı şeyi ben yaşadım canım bugün malesef gebeliğimin dış gebelik olduğunu öğrendim. Benimde senin gibi düzensiz artıyordu dış gebelik veya kimyasal şüphesi vardı bugün değerim 1800dü ve ultrasonda kese görülmedi bakıldığında dış gebelik olduğu anlaşıldı iğne oldum düşmesi için benim içinde çok üzücü bir gün oldu malesef umarım sen aynı şeyi yaşamazsın dua edicem🙏😔
Ozlem42 annesinin_beybisi takıp edıyorum bakalım bu akşam biraz agrım basladı ama geçti dış gebelik diyorlar
Ozlem42 Karelinannesi daha degerlerim küçük 1000 ne gelmesi lazım biyerde görebilmek için dedi doktor
Ozlem42 Bccsn düşüş yök suanda daha öncede kimyasal yasadım adet gibi basladı sonra degerlerim yavaş yavaş 0 ra düştü
Ozlem42 keremarasmomm çok gecmıs olsun canım degerın bayada yükselmiş Yinede kürtaj olmadan igne ile kurtulmuşsun
Asyaaa35 Ozlem42 dış gebeligi bilmiyorum ama kimyasal gebelik yaşadım 160a geldikten sonra hızla düşmeye başlamıştı 4gün sonra 30 2gün sonrada 16 olmuştu ve o gün kanamam başlamıştı ama sizin düşüş yok galiba
Gamzess1 Benim de hcg aynı bu şekilde çok düzensiz artıyor 35,59,101,170 oldu pazartesi yine gidicem 6. Haftaya kadar böyle olursa maalesef sonlandırıcaz dedi doktor
Ozlem42 Gamzess1 evet benimki gibi artmış camım aslında degetım 1000 lere gelene kadar beklemek istiyorum bi Umut belki kese görünür ama burada okudum tüpleri patlayanlar varmış
ikimelekannesi___ Ozlem42 şuan dış gebelik sebebiyle hastanede yatiyorum değerlerim 139 177 160 118 98 burayakadar düzenli test yapıp takip altindaydim bebek kesesi sol tüpe yapışmıştı ve düşmesi bekleniyordu değer bugün yükselmiş çıkınca 104 çıktı hemen yatisımı yapıp gereken tahliller yapılip yarında büyük ihtimal iğne yapılıp düşürülecek 104