Merhaba kızlar, kokuları olduğundan farklı algılayan var mı benim gibi ve bu yüzden meyve harici pek bir şey yiyemiyorum😔 süt, yoğurt, sabun,şampuan,parfüm,krem, yemek kokuları daha bir sürü şey… kokuları olduğundan farklı algılıyorum 11 haftalık gebeyim 1 aydır falan böyle.. normal mi bu? Var mı benim gibi olan?🤦🏻♀️