Kızlar sag ayak baş parmağımda batık var ve asırı agrıyor kuaförümde almaya çalıştı ama çok acıyor aldıramıyorum hamile olmasam dayanır aldırırım ama 36 haftalık hamileyim kendimi sıkıcam diye doguruveririm diye korkuyorum ama cok acıyo nasık yapıcam bilmiyorum parmagı uyusturan bı fısfıs varmış acaba onu sıkıp ölemi aldırsam bilemiyorum yahuuu bole gelen varmı bi akıl verinnn . Çok acıyor ya