Dilaraglr Merhabalar Reglim 5 gün gecikti , test yaptım ama negatif çıktı sonuç . Bugünde çok az lekelenme oldu ama devamı gelmedi . Sizce hamilemiyim 🥺
12Melissa Dilaraglr belki geç döllenmedir, leke belki yerleşme kanamasıdır. Benim ilk hamileliğimde gecikmenin 5 ci gününde kan görmüştüm, adet olucam sanmıştım. Sonra devami gelmeyince 10 sonra hamile olduğumu öğrendim.