Ben biraz pragmatik bir insanım:) aldığım hediyenin işe yaramasını isterim. eşime su geçirmez bot almıştım. Karda yağmurda çok rahat etmişti. Çok da beğenmişti.
Bir keresinde de güzel bir termos almıştım. Özellikle yazın çok su içiyor sürekli elinin altında soguk su olması çok hoşuma gitmişti. Gece bile su içiyordu yanında termos olunca. Cok da şık bir termos.
Şarjlı vida seti aldım onu da çok kullanıyor:) oyuncağı gibi onun nerede gevşeme var hemen elinde dolaşır oyuncağıyla.