Ya bu doktorlar kafayimi yemiş galiba bunlar fetal DNA yapılan yerlerle anlaşmalı çünkü 1:250 altında olursa riskli benim 1:186 çıktı ama ben yaptırmadım (işin o kısmı insanın kendi tercihi) çok gözyaşı döktüm ama Rabbime sığındım bekliyorum .ben bu hafta perinatolog gittim prof.ailem ben tam 9 haftadır mahfolduk ama şükür bir sorun görmedi.doktor ve önemli olan kombi e risk olduğunu söyledi ama diğer gittiğim dört doktor bunu söylememişti ben kendim araştırarak ta bu bilgiyi edinmiştim.benim hem kan riskim hem yaş riskim vardı doktorlarin işi gücü insanları korkutmak ben haftalardır dört doktor bir doktorla TLF görüştüm bir perinatolog gittim Rabbim merhametli insanlarla karşılaştırsın