ConfusedMom Kızlar reglim bittikten sonraki günden başladım her gün ovuluasyon testi yapıyorum. Hepsi çift çizgi çıkıyor. Ne zaman yumurtlama olmuştur acaba bilginiz var mı?
Rum-1 T çizgisi c çizgisi kadar koyu daha daha koyu olması gerkiyor canım yumurtlama olması için resim atarsan yardımcı olurum :)
Rum-1 ConfusedMom https://resimyukle.io/ buraya basın kutucuk çıkıyor zaten oraya basıp yükleyebilirsiniz daha sonra resmin aşağısında bi link çıkıyor onu bu yazı yazdığımız yere kopyalarsanız resim yüklemiş olursunuz
ConfusedMom Rum-1 teşekkür ederim. Bu şekilde çıkıyor ovuluasyon testi sonucum 
Rum-1 ConfusedMom daha yumurtlama gerçekleşmemiş t çizgisi c çizgisi kadar koyu olduğunda veya daha koyu olduğunda yumurtlama olmuş demek ☺️ Bu arada ilk idrarla yapmayın bide test yapmadan önce 2 saat sıvı alımını kesin daha doğru sonuçlar çıkacaktır ☺️