linamom Hanımlar çok kötü grip oldum burnum acayip tıkalı burnuma okyanus suyu kullanıyorum soğuk algınlığı için boğazlarımın iyileşmesi neler yapabilirim?
Ftsolgn linamom ben bir çay bardağı sıcak suyun içine bal,sirke ve limon karıştırıp içiyorum hemen yumuşatiyor boğazımı çok geçmiş olsun.
FatihBatur linamom şimdi bir bardak sütü cezveye koy ocağın altını aç biraz ısınınca icine 1 cay kaşığı karabiber koy 1 cay kaşığı Tereyag koy 1 cay kaşığı tuz koy bunu böyle kaynat iç cok iyi geliyor
Selin12- linamom canım ılık suyun içine bal ve limon sıkıp iç, elma yi kabuğu ile dilip sıcak suda biraz kaynatıp için çok fayda ediyor ben bu şekilde rahatladım
Kubragb Ben de çok kötü hasta oldum…vicks falan sürüyorum boğazıma burnuma ama nasıl geçecek buu boğaz agrisi öksürük :((((( burun tıkanıklığı