1300nesli Bugün Biraz yorulduğum için belim ağrıdı. Uzansam geçer diye bekledim. Pek geçmedi de belim ağırısı. ve özür dileyerek söylüyorum ishal olmuşum bi kaç sattir. Duymuştum ishal doğum belirtisi diye. Var mı tecrübeliler ?
Kbrkbrn 1300nesli evet ishal doğum belirtisi vücut kendini bosaltiyormus doğuma yer ayirmak icin sancilarini takip et duzenli olunca gidersin
Emleyla Usutmuste olabilirsin kuzum hamillik yeli olurmuş annem derdi bebişin yeli ama kaç haftalıksin doğum yakinmi