Firatlar Yaşayan varmı? Gövdesi 36 Başı 36 Normalde 34+4 Ama bacak 31 hafta 4 gün dedi Kafama takıldı anlamadım? Doktor sorun olmaz dedi ama yasayan vardır belki diye sormak istedim
kucukhobby-11 Firatlar benim bebeğimde seninki gibi kafa-karın 34 bacak 33. Ama 30.haftada 27 falandı. Yakalıyor haftasını. Merak etme. Gelişirken her yerleri aynı oranda büyümüyormuş. Bizimkinin kolu da geriden geliyor ☺️
Zeyna2601 Benim bebeğimin karın ölçüsü geride 2 hafta diğerleri haftasıyla uyumlu doktorum sınırda gidiyor demişti
Firatlar Zeyna2601 Bacak geriliğini anlamadım nedendir neden olıyordur dogdugunda sıkıntı olurmu bilemedim endiselendşm
kucukhobby-11 Firatlar tabii ki olmaz. Genetik olarak öyle oluyorlar anne baba kısaysa zaten bebekten bir şey beklememek lazım ☺️ Biz öyleyiz
kucukhobby-11 Firatlar endişelenmeyin hiçbir sıkıntı olmaz allahın izniyle. Sağlıkla kucağınıza alırsınız
kucukhobby-11 kucukhobby-11 bu arada ben riskli genelik uzmanına gittim bacak geriliği için. Doğduğunda bi farklılık oluyor mu demişsiniz o soruya cevaben; doktor siz anlayamazsınız çünkü normal gözükür bebek. Biz kemikleri ultrasondan ölçüyoruz demişti. Yani bebeğin boyu yetişkin olup erişeceği boya kadar anlaşılmaz dedi ☺️Biz buradan sadece kısa veya uzun olur diyebilir demişti. Bizim kız minyon olacakmış
kucukhobby-11 Firatlar sizinde.. doktorlar ultrasonda ne görse neysen şüphe etse söylemesi gerekiyor maalesef. Anne karnı kapalı kutu ne çıkacağı belli değil şüphelerini dile getiriyorlar hazırlıklı olalım diye erken müdahale açısından, çoğu zaman dedikleri gibi çıkmıyor çünkü tahminden öte gidemiyorlar ☺️ O yüzden içiniz rahat olsun sorumluluk ben de olmasın diye gördüğü en ufak şeyi bile mecbur söylüyorlar ☺️