SEVGIMSEN Bende 6yil sonra ilk gebe qaldim🙏Cok uzanmaliyim ya nece 5+2 hafta ne yapin ev iwleri yapmiram akwamlar hava aliram uykum cok
hs_mutluluk16 SEVGIMSEN 6-7-8 🤗 korkmayın Allah onun dünyaya gelişini nasip ettiyse hamileliğiniz sağlıklıysa hiçbir şey olmaz