GamzeliGamze Canım benimde bebeğim 2 aylık meme reddi yaşıyoruz senin gibi benimkide zar zor mama yediriyorum sakın pes etme ben zorla ağlaya ağlaya veriyorım ağzına doktor uzun bir süreç dedi her bebeğe göre değişiyormuş ama sen mutlaka doktora git belki başka birşey vardır Allah yardımcımız olsun çok zor bebeğin yememesi biz mahvolduk..