Sporcuanne41 12+5 te cinsiyetimizi öğrendik. İsim konusu çok zor 😞 emir Aras diye düşünüyorum ama Aras isminin anlamını net bulamıyorum. Lütfen Öneri verin 🙏😇😇
Ilayda1 Sporcuanne41 benimde oğluşum olacak 31 haftalık olacağız bu gece Göktuğ Uras koyacağız adını ☺️💙💙
Smraozn12 Sporcuanne41 biz yolun sonuna yaklaştık daha isim bulamadık 34+5iz 😂 Akay la Özay arasındayız bizde. soyadımız Günay hem ona hemde aysima adındaki ablamıza uyumlu olsun istedik ama kararsızım 🥴