Sevgili anne adayları hepinize merhabalar bebeğim 21+4 haftalık, detaylı ultrason da böbrek genişlemesi çıktı ve sol böbreği 12 mm sağ böbreği ise 6 mm çıktı koç üniversitesi hastanesinde doçent doktor bize çok babacan şekilde herşeyi düzgünce anlatıp istediğimiz yerde amniyosentez yaptırmamı ısrarla önerdi.. Bunun üzerine Zeynep Kamil devlet hastanesinde çarşamba günü amniyosentez yaptırdım şimdi sırt üstü uzanmak ve dua etmek harici elimden birşey gelmiyor bu durumda olup da düzelen veya bilgi sahibi olan kimse varmı lütfen yardımcı olur musunuz? 🙏🏻